Pagina's

zondag 4 juni 2017

Terughalen

Speel misschien eens met een boemerang, Oskar.
Die keert vanzelf terug en moet je niet gaan halen ...

Hallo iedereen,
Ik moest vandaag mijn twee kippen halen. Ik heb er drie, maar er waren er twee ontsnapt. Toen moest ik naar de buren en toen ik bij de buren was, zaten mijn kippen bij de achterburen van de buren! En dan had ik ze eindelijk gevangen. 
Dan was ik met mijn broer aan het voetballen tot mijn broer de bal op het dak trapte. Ik moest hem gaan halen. Toen waren we gestopt. 
In de namiddag gaan we nog fietsen naar Borsbeek.
Da-ag,

Oskar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...