Pagina's

zaterdag 24 juni 2017

Megaveel


Hallo!
Een paar dagen geleden moesten wij aan de hele klas uitleggen over welk dier we gingen vertellen. Ik had het over een "chinchilla". 

Ik heb 14 dingen verteld. Ik geef eerlijk toe: ik vind dat megaveel. Hopelijk vind de meester mijn poster mooi en leuk. Waarom weet ik de toekomst niet? 😓
Matisse heeft mij een vraag gesteld. Hij zei: als wij nu het kuikentje van Lou bij jouw chinchilla zetten, worden ze dan vrienden? Daar kan ik heel moeilijk op antwoorden. 😂😂

Ik vond de poster van Jolien héél mooi. Volgens mij heeft Jolien heel veel verteld. Ik heb wat bijgeleerd.
Ik vond de poster van Alicia ook mooi. 😙 Zij heeft haar best gedaan net als Jolien. 
Maar nu belt er iemand aan mijn deur! Het kan Sinterklaas niet zijn denk ik. 😎
Nee, het is mijn nicht van 6 jaar. Zij was gisteren jarig. Ik heb voor haar 3 mooie kleedjes gekocht een een pak nagellak. 😀
Da-ag,

Oliwia 😀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...