Pagina's

woensdag 15 februari 2017

Moppen


Hallo iedereen,
Ik ga mopjes vertellen:

1)
Tom zit in het restaurant met een vriend.
Vriend: Wat neem je bij het eten, wijn of bier?
Tom: Dat hangt er vanaf.
Vriend: Wat bedoel je daarmee?
Tom: Of jij betaalt of ik!

2)
Een man heeft al 400 km gereden en neemt een pauze naast de autosnelweg. Er komt een groep lopers aan en 1 iemand vraagt: 'Meneer hoe laat is het?' De man antwoordt: '3 uur'. 

Anderhalve minuut later vraagt de loper weer: 'Meneer hoe laat is het?' En zo gaat het 11 keer door en de man wordt het beu en plakt aan zijn raam een papiertje waarop staat: 'Ik weet niet hoe laat het is!'
Een uur later komt er een loper en zegt: 'Meneer, het is 4 uur.'

3)
Jef: 'Mama vind jij dansen tof?'
Mama: 'Ja echt super!'
Jef: 'Waarom leer je het dan niet?'

4)
Als ik me buk, stroomt mijn bloed naar mijn hoofd, legt de meester uit.
En waarom stroomt het bloed niet naar mijn voeten? Vraagt de meester.
Een leerling weet het en zegt: 'Die zijn niet hol!'

5)
Er zitten 2 zussen in de trein. Zegt de ene tegen de andere: 'Als jij raadt hoeveel koekjes ik mee heb, mag jij ze alle 10 hebben!'

6)
Je kan het eten en het ontploft. Zoek 2 antwoorden.
2 antwoorden: een boemkool en een bommelet.

7)
Een man komt aan bij de dokter en zegt: 'Als ik hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier, hier en hier druk, dan doet het pijn!'
'Ik zie het al: een gebroken vinger!' zegt de dokter.

8)
'Ben je echt zo bang van een schildpad?' vraagt Marie aan haar beste vriend Frank.
'Natuurlijk', antwoordt Frank. 'Je weet nooit wat zo'n pad in zijn schild voert!'
 

Zo dat waren de 8 moppen. Ik hoop dat jullie goed hebben gelachen.
Groetjes, Anna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...