Pagina's

maandag 17 oktober 2016

Vrijdag


Hallo,
Normaal is mijn beste vriendin op 15 oktober jarig. Op zaterdag dus. Maar zij heeft het vrijdag gevierd op school.
Ik wens haar een gelukkige verjaardag!
Jolien heeft mij ook uitgenodigd! En ik ben heel blij.
Ik ben op 13 mei jarig. Ook op een zaterdag dus.
Groetjes,
Oliwia


***

Hallo,
We hebben een rekenspel gespeeld. Dat was op dinsdag. Dan moest je met twee zijn.
Vrijdag was Jolien jarig. Dat was leuk.
En we hebben omaatjes en opaatjes geknutseld.

Ik ben ook naar de brandweer geweest.
Ik ben in een wagen geweest bij de brandweer.
Da-ag! Veel groetjes van Odette.


***

Hallo iedereen. 
Jolien was jarig. Ze heeft een cake meegebracht. Ik vond die cake lekker. 
Meester Marc was er niet, maar juf Shana was er wel. Jolien kon de kaarsen eerst niet uitblazen, maar dan lukte haar dat wel. Dat was heel tof. Die zijdedeeg, Jolien, dat was niet lekker, maar superlekker! 
We hebben een oma of opa gemaakt.
Juf Shana heeft foto's gemaakt en jij kan die zien. 
Groetjes, 
Suhelija

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...