Pagina's

donderdag 6 oktober 2016

Bloggers


Hallo, beste kinderen en grote mensen.
We hebben onze tandem af. We gaan een knikkerbaan maken met de klas. Dan komt meester Seppe meewerken. Dat is een nieuwe meester van 3a. En 3b heeft ook een andere hulpmeester: meester Kevin.
Maar meester Seppe heeft wel een probleempje; hij heeft iets aan zijn been. Maar hij is heel lief en leuk. En dat is het belangrijkste.
Veel groetjes van Odette.

***

Hallo,
Ik ga naar de muziekschool. Ik heb al de sol, mi en la leren schrijven en zingen. Later ga ik misschien basgitaar of banjo spelen.
Mijn nonkel speelt ook banjo bij Rawhide en daarom heb ik ook gekozen voor banjo. Ik zal in de klas een filmpje tonen.
Groetjes,
Hannah
Da-ag

Welke banjo is de jouwe, Hannah?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...