Pagina's

dinsdag 4 oktober 2016

Bloggers

Julians hamburger is bijna klaar ...

Hallo,
Het was de laatste dag van het weekend, dus morgen ga ik weer naar school.
Gisteren heb ik ook op de klasblog gezeten, maar toen vond ik mijn tekst maar wat flauw.
Ik hoop dat we weer een leuke dag gaan hebben op school.
Vrijdag hadden we vrijaf. Ik heb toen niets gedaan, maar wel in de Quick gaan eten.
Al een geluk hebben we zo'n leuke meester.
Da-ag,
Julian

***

Hallo,
Het is familieweekend geweest.
En het was heel prettig.
We hadden kraampje.
We hebben iets verkocht aan een verpleegster.
Het was een stuk taart en dat kostte 1 euro.
En ik heb met mijn achternichtje gespeeld en die heet Margot.
Da-ag! Veel groetjes,
Odette

***

Hallo meester Marc,
Mogen wij meer huiswerk? Want ik verveel mij. En het mag moeilijker.
We hebben  al een soort van levenslijn gemaakt.
Elke week is er een nieuw woordpakket.
Ik vind het tof dat we een klasblog hebben.
De meester is heel lief.
Mijn zusje is haar pop aan het kaalknippen.
Maar waarom moeten we eigenlijk leren?
Nu moet ik gaan eten.
Veel groetjes,
Lou

Je extra huiswerk wordt nu gedownload, Lou. Even geduld ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...