Pagina's

vrijdag 22 april 2016

Modeatelier 2


Hallo, allemaal!
Ik ben Ilyas. Ik ga jullie over de modeateliers vertellen.
Eerst en vooral: veilig werken! Want ik deed dat niet en ik heb twintig keer in mijn vinger geprikt.
Er waren lieve mensen bij. We lachten veel. 
En er waren ook grappige kleren bij. We moesten veel werken. 
Welke kleren ik zal aandoen, zullen jullie zien op de modeshow!

***

Eerst hebben we verschillende stoffen meegenomen. 
We moesten ook naald en draad meebrengen. Wij deden het met 3a en 3b samen. Er waren oma's en mama's om te helpen. Sommigen hadden een stikmachine meegenomen. 
Soms moeten we zelf naaien. Het was superdeluxeleuk!
Astor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...