Pagina's

maandag 2 februari 2015

Skiën in Nederland?!

Kaat op de skipiste.
Hallo, ik ben naar Nederland (Holland) geweest, samen met Olivia maar wel zonder mijn papa. Want dat was op 30/ 01/15 op een vrijdag en toen moest mijn papa werken.  
We vertrokken direct na school. Ik reed mee in de auto van Olivia. Toen we aankwamen in Nederland, gingen we naar Rozendaal. 
Daar is een indoorskipiste want we gingen binnen skiën. 
Eerst gingen we onze ski's passen en dan gingen we skiën. 
Het was SUPER leuk! 
Maar dan viel Olivia bijna op het eind van de lift. Ik viel hard op haar en ik had toen veel pijn. 
Maar dan kwam er een andere skiër en die skiede gewoon over mij heen. Dat deed SUPER veel pijn! 
Maar ik vond het voor de rest wel heel leuk. 
Groetjes van Kaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...