Pagina's

woensdag 4 februari 2015

Basilović


Op 1 februari ben ik met mijn papa naar de wedstrijd Anderlecht tegen Club Brugge geweest. Het was heel leuk. 
Eerst zijn mijn papa en ik een collega gaan ophalen. Toen zijn we vertrokken naar het stadion van Anderlecht. 
En dan zaten we in een café: De Appelboom. Mijn neef was al op het stadion. Toen kwam er een supportersbus aan en die nam ons mee. 
http://detandem3a.blogspot.be/2015/02/fotoquiz-wat-is-dit.htmlDaarna begon de wedstrijd. Op het veld zag ik mijn neef naast Mitrović staan. 
En op het einde was het 0-0. 
Spijtig genoeg.
Groeten, Basil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...