Pagina's

donderdag 15 januari 2015

Yaron blogt


Bij 't bespreken van gedichten over knuffels werd Yaron "geïnspireerd".
(Dat woord gebruikte hij zelf.)
Prompt ging hij aan de slag om zelf een gedicht te schrijven:

Beer en ik

Beer en ik zijn dikke vrienden.
Wij passen echt bij elkaar.
Ja, dat is echt waar.
Beer en ik zijn dikke vrienden.
Ik begin 'm steeds aardiger te vinden.
Bij hem voel ik me veilig.
Voor mij zijn knuffels heilig.
Zijn mooie "knopen-ogen"
en zijn zalige armen gebogen.
Hij is mijn beste vriend.
Bij hem ben ik goed gezind.


's Middags schreef hij ook nog dit verslagje over de Kinder- en Jeugdboekenjury:

http://www.kjv.be/wat_is_kjv/index.php
Hey, beste klasgenootjes. 
Kaat, Lukas en ik zitten in de KJV, dat staat voor de Kinder- en Jeugdboekenjury.
We krijgen om de maand 2 boeken te lezen.
Dan moeten we een top 10 maken en stemmen. De schrijver die het meeste stemmen krijgt, wint. 
Laatst (14/01/15) kregen we een rondleiding in de bib. 
Het was kei-super-mega-cool! 
We zijn in alle geheime kamers geweest. 
We hebben de directeur gezien.
Groetjes,
Yaron

4 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi gedicht Yaron
    ik meen het egt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, Het gedicht van Yaron was heel mooi. En de rondleiding op de
    kinderjeugdjury was heel leuk. En mooi geschreven Yaron. Groetjes van Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, Yaron jou gedichtje heeeel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...