Pagina's

vrijdag 16 januari 2015

Je knuffel voorstellen



Hallo allemaal,
Ik ben Astrita en ik ga jullie iets vertellen over iets dat wij in de klas hebben gedaan. 
Iedereen moest een knuffel mee nemen.
Ik had een hele zak vol. Maar Nuhan had er geen, dus mocht hij er een van mij lenen.
Toen heeft Nuhan hem Sharlemishel genoemd en dat was een beer.
Dan moesten we onze knuffel voorstellen en was ik de eerste.

Ik was wat zenuwachtig en ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen.
Maar het ging uiteindelijk toch wel goed.
En zo gingen we door tot bijna iedereen was geweest en de volgende dag gingen we ook nog door.
Het laatst was de meester en die had een schildpad.
Groetjes,
Astrita

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...