Pagina's

dinsdag 16 december 2014

Tenen


Hoi, wij zijn Emma en Hannah.
Wij kunnen niet wachten tot de meester terug komt!
Dus staan wij op onze tenen te trippelen!

Wij wensen je veel beterschap.
En er staat nog een verrassing te wachten van ons tweeën.
Tadaa ... dit was het!

Ik vind het jammer dat je ziek bent. 
Heel jammer zelfs. 
Na de kerstvakantie kom je terug. 
Misschien wel. (*) Misschien niet! 
We zijn bijna klaar met de kikker en de vuurwerktekening! 
Ik ben Imane.
Da-ag!

Maandag 15 december was het stakingsdag. 
Toen was ik thuis met mijn broer.
Mijn andere broer was wel op school.
Hij vond dat niet zo leuk. 
Mijn papa moest met de fiets naar zijn werk.
Dat was grappig. 
Mijn mama heeft ook gestaakt, daarom was zij bij mij. 
Dat was heel leuk. 
Ik verveelde mij altijd. 
Ik wou graag naar school.
Groetjes, Basil.

(*) Ik ben haast zeker van wel, Imane.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...