Pagina's

woensdag 10 december 2014

Fleur aan zee










Ik ben naar de zee geweest met mijn familie. We zijn één keer gaan eten en 2 keer iets gaan drinken op het terras. we zijn gaan winkelen en ik heb toen een boek gekregen en snoepjes. Er waren veel boten en bij de boten hebben we 2 keer de Sint gezien. Op het strand waren veel kwallen. Ik heb met schelpen een babykwal vastgehouden. We hebben ook een nachtwandeling gemaakt van Blankenberge naar Wenduine. Spijtig genoeg ben ik ziek geworden aan zee. Maar ik vond het toch wel heel leuk.

Groetjes,
Fleur 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...