Pagina's

maandag 22 december 2014

Fotoquiz: Wat is dit?


Dag meester Marc,
Hier ben ik eindelijk met een nieuwe opgave voor de fotoquiz op de klasblog!
Ik hoop dat je het goed vindt.
En ik ben benieuwd wie het eerst de juiste oplossing zal hebben!
 
Het is erg leuk dat het nu vakantie is, maar ik kijk er ook wel naar uit je na de vakantie terug te zien!
Groetjes, een vrolijk kerstfeest en gelukkig nieuwjaar,
Jules

Verdraaid! Dat is een moeilijke, Jules!
Wie het weet, mag zijn antwoord al bij de reacties zetten.
Ikzelf moet daar nog even over nadenken, hoor ...

14 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het lucht is met roze wolken. ik wens jullie allemaal een zalige en gezellige kerst. Groetjes van Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik denk dat het een schuimgebakje is met vruchtensaus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tante Mie van Jules25 december 2014 om 18:01

    Met badverf geschilderd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. opa en oma van Jules26 december 2014 om 19:41

    yoghurt met aarbeien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een suikerspinmachine in werking met aardbeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ijs met aardbeienmix.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een stukje van de Melkweg, het sterrenstelsel waarin onze aarde, de zon en de planeten zich bevinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik denk dat het lucht is met wolken en een luchtballon.


    groeten van Olivia!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Halo,Jules. Ik denk dat het
    en suikerspin is.

    Groeten, Basil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn roze watten, om roze wattenstaafjes (oorstokjes) van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Julles Ik denk dat het een suikerspin is en dan nog een lekkere!

    Groetjes Charles Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik denk ook dat het en suikerspin is.


    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...