Pagina's

woensdag 12 november 2014

Spelbreker


Jullie hadden het misschien al gemerkt vóór het weekend?
Ik werd geplaagd door rugpijn.
De laatste dagen is het alleen maar erger geworden.
De dokter heeft beslist dat ik thuis moet blijven. 
En natuurlijk moet ik ook een behandeling ondergaan.
Zoals het er nu naar uit ziet, blijf ik afwezig tot en met 9 december.
Ik vind dat verschrikkelijk vervelend, maar het is niet anders.
Juf Ilse heeft een invaljuf gevonden.
Terwijl ik afwezig ben, krijgen jullie les van juf Stefanie.
Ik wed dat jullie bij haar net zo hard en knap zullen werken als altijd!
Schrijven jullie toch maar vaak een blogbericht?
Dan kan ik thuis goed volgen wat jullie allemaal doen in de klas.
Je mag mij ook mailen.
Wie mij een berichtje stuurt, krijgt er zeker eentje terug!
Doe het goed allemaal, en tot later!
Meester Marc

4 opmerkingen:

  1. Dag meester Marc,ik vind het jammer dat je rugpijn hebt en dat je daarom niet naar school kan komen.rust maar goed uit en laat je maar goed behandelen,zodat je snel weer beter wordt.
    lieve groetjes Lukas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ik ben Vik.
    Ik hoop dat je snel weer beter.
    Dag lieve meester.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...