Pagina's

vrijdag 21 november 2014

Schaatsen


Op donderdag gingen we met 3, 4, 5 en 6 schaatsen in Antarctica. Er zijn heel wat foto's genomen. Die foto's kan je binnenkort bekijken op de schoolwebsite. Hier al een voorproefje met de leuke snuitjes uit het derde leerjaar!


Wat vonden jullie ervan? Alle reporters kunnen weer aan de slag. Schrijf een verslagje en stuur het via mail door naar de meester of naar de juf. Je kan ook je tekst op papier afgeven op school. Dan zetten wij het op de klasblog. Jullie verdienen een fantastische 'geen-huiswerk-bon' na een goed verslag!

22/11/14
Tja, ik kan natuurlijk geen verslag schrijven van het schaatsen, want ik was er niet bij.
Ik vind dat wel sneu. Want ik schaats graag.
Hoe alles op één jaartje tijd toch kan omslaan; niet te geloven.
Kijk maar eens goed hoe sierlijk en gracieus juf Sofie en ik vorig jaar nog over het ijs zoefden ...

Toen had ik nog geen last van mijn rug ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...