Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Quizwinnaar!

Ik beloofde eerder om samen met mijn kat eens na te denken over hoe we een quizwinnaar konden aanduiden.
Zodat die winnaar een volgende fotoquizopdracht kan verzinnen. Dan kunnen we verder spelen.

Maar eerst:
Wat was nu het juiste antwoord?
Het is een foto van een patrijspoort.
Dat is een raampje in de romp van een schip.
Als je goed kijkt, zie je dat 't bij hevig stormweer nog eens extra veilig gesloten kan worden met een metalen klep.

Zeven kinderen wisten het juiste antwoord:
Kaat, Hannah, Jules, Arthur, Lies, Vik en Lukas.

Maar wie is nu de winnaar geworden?
Wel, dat ging zo:



Bravo, Arthur!
Hoe gaat 't nu verder?
Arthur moet zo snel mogelijk zorgen voor een nieuwe foto.
Hij hoeft dat niet alleen te doen, hoor. Hij mag gerust hulp inroepen. Van een vriend of een vriendin. Of van mama of papa.
Of beter nog; hij kan het samen met zijn zus doen. Dan gaan er hopelijk ook veel kinderen van 3b mee quizzen!

Dus, Arthur (en Olivia?), maak een foto van een of ander voorwerp.
Dat mag ook een detailfoto zijn, dat maakt het wat moeilijker.
Jullie sturen die foto naar mij.
Ik zet 'm op de klasblog en vanaf dan kunnen we weer lekker quizzen!
Komaan, laat maar komen. Ik ben benieuwd.

2 opmerkingen:

  1. Das toeval meester marc onze poes heet niet peer maar pier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei vergeten! Arthur ik wil wel helpen als het mag

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...