Pagina's

maandag 3 november 2014

Quiz: Wat is dit?


't Wordt tijd dat we weer eens een quiz opstarten.
Omdat het de eerste keer is, geef ik een tip.
Ik heb de foto van dit "ding" genomen, precies omdat we het er vóór de vakantie in de klas nog over hadden!
Maar wie weet het nog?! Wat is dit?

Schrijf je antwoord bij de reacties.
Vergeet je naam niet!

Natuurlijk ga ik jouw antwoord niet meteen publiceren.
Dan hebben alle andere kinderen het maar te kopiëren. 
Dat zou wat te gemakkelijk zijn.
Na één week gaan we eens kijken. Uit de juiste antwoorden trekken we dan een winnaar.

Die winnaar zorgt, al dan niet samen met de meester of de juf, voor de volgende wedstrijdvraag: Wat is dit?

Komaan, meedoen nu! 
Veel succes!

11 opmerkingen:

  1. het dient om licht mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een soort patrijspoort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het een patrijspoort is

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps! Per ongeluk dit antwoord van Aya al gepubliceerd ...
    Nu ja, wat zij schrijft kan wel dienen als tip.
    Maar we zoeken de juiste naam van dat voorwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag meester, ik denk dat de foto een patrijspoort is. Groetjes van Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het een patrijspoort is. Van Vik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een patrijspoort van een boot
    groetjes Lukas

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...