Pagina's

donderdag 27 november 2014

Oriëntatiewandeling


Dinsdag 18/11/2014 zijn we gaan wandelen met ons kompas. Het was heel leuk. 
We hadden ook een kaart van Mortsel. Ik stond met Sam, hij had een smartphone bij. 
Het was ook niet zo makkelijk. Je moest weten waar de straat lag. En naar welke kant je moest gaan. 
We zijn ook langs mijn huis gegaan. Toen zag ik mijn mama. Ze kwam net terug van haar werk. Toen had ik gewuifd naar mijn mama en zij wuifde ook terug. 
Daarna zijn we voorbij mijn voetbalveld geweest. Mijn ploeg heet VC Sint-Jozef. 
Dan kwamen we terug in onze school.
En dan was de wandeling gedaan.
Groeten, Basil!

Klik hier voor alle foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...