Pagina's

zondag 30 november 2014

Meedoen

Nu ik niet op school ben, mag ik zelf toch wel een keertje meedoen aan de fotoquiz, hé?
Hier zie je nog eens de opdracht van Arthur: wat is dit?


Moeilijk, toch?
Ik denk dat er verschillende mogelijkheden zijn ...

Het zou de schil van een watermeloen kunnen zijn.
Ik denk dat Arthur daarvan een klein detail, een klein stukje, gefotografeerd heeft.

Maar wellicht zoek ik het veel te ver. En misschien is het gewoon een stukje van een groen hesje, zoals hiernaast?

Het zou ook groen behangpapier kunnen zijn, zoals dit voorbeeldje.

Of de blaadjes van één of andere kamerplant?

Een lapje camouflagestof?

Een plastic dinospeeltje?






Jullie zien het; er zijn dus wel wat mogelijkheden.
Ikzelf tip op de schil van de watermeloen!

Enkele kinderen hebben al geantwoord.
Lees maar de reacties op het quizbericht.
Maar een schildpad! Dat kan toch niet! Kijk zelf dan:


Maar er is nog niks ergs gebeurd. Iedereen mag nog altijd meedoen.
En ... je mag zelfs een nieuw antwoord geven als je na het lezen van mijn tips van gedacht zou zijn veranderd.

Dus, nu allemaal als de bliksem naar de quizopdracht en schrijf je antwoord bij de reacties!

3 opmerkingen:

  1. Een schild van een schildpad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meester Marc dat is tog een schild van een schilpad!
    100%

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geloof er niks van, Jules. Het is de schil van een watermeloen. Dat zie je toch zo!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...