Pagina's

zaterdag 15 november 2014

Lies & Kaat

Dag meester Marc,
Toen Kaat woensdag bij mij kwam spelen hebben we een cadeau voor je gemaakt.
Ik hoop  dat je het leuk vindt. Ik hoop dat je snel beter bent. 

Deze week kwam juf Stefanie aan ons les geven. De juf was wel heel leuk. 
We hebben een tekening gemaakt. Als we donderdag gaan schaatsen, doe ik voor jou een extra rondje zonder op mijn rug te vallen. 
Groetjes van Lies.

Lies doet een extra rondje ...

Lieve meester,
Ik vind dat heel erg dat je tot 9 december wegblijft. 
Juf Stephanie die was heel leuk. Maar blijkbaar krijgen we maandag weer een nieuwe juf. 
Ik ben wel benieuwd naar die juf. Maar we willen het allerliefst dat jij er weer bent. 
Ik ben woensdag bij Lies gaan spelen en we hebben iets gemaakt voor jou.
Maar wat dat vertellen we je nog niet.

Dus als je nieuwsgierig bent, moet je veel rusten zodat je snel weer bij ons bent. 
Veel beterschap van Kaat!

Dat zijn weer lieve berichtjes! Dank jullie wel, meisjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...