Pagina's

woensdag 5 november 2014

Kato en de bonenstaak


Hallo, ik ben Kato.
Ik ben naar Jaak en de bonenstaak geweest. 
Dat is een toneel en dat wordt met echte mensen gespeeld. 
Het gaat over Jaak en de bonenstaak.
Jaak houdt van lezen en hij houdt van school en hij gelooft in wat er in de boeken staat. 
En de andere kinderen geven hem een bijnaam, zoals "Jaak de kaas" en "Jaak de vaas".
Maar Jaak hoorde het niet, want hij was in de boeken aan het lezen.
En dan hoorde hij het en zei: Wat is er? En dan zei de ander: Niks!
Er was wel iets maar Jaak had het niet boor. 
Er was ook een pauze.
Ik was er met vrienden en mijn mama en mijn papa. 
Het was leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...