Pagina's

vrijdag 14 november 2014

Kaartje


Jules stuurde het kaartje hierboven.
Lukas postte eerder een reactie.
En Vik schreef in een mailtje:
Beste meester Marc,
Er is een nieuwe juf.
Ik hoop dat je snel weer beter wordt.
Spijtig dat je er op 6 december niet bij kunt zijn.
Maar dan kan Zwarte Piet je niet in zijn zak steken.
We zullen wel wat snoepjes over houden.
Veel beterschap.
Vik.
Dat is heel lief, jongens. Dankjewel.
Jullie krijgen elk twee bonuspunten als ik terug ben!
(Maar Vik moet er al meteen 4 terug afgeven omdat hij zomaar, zonder de minste reden, veronderstelt dat Zwarte Piet mij in de zak zou steken. Wat is me dat nu?!)

Op dit moment werk ik rechtopstaande op mijn laptop.
Want ik kan hoogstens een minuutje op een stoel blijven zitten.
Platliggen en slapen lukt ook niet zo best.
Pijnstillers en spierontspanners zijn dan nodig.
Op 24 november moet ik naar het ziekenhuis voor een eerste behandeling.

Ondertussen moet ik maar wat op mijn tanden bijten.
En veel wandelen. Dat helpt.
Het zal allemaal wel weer in orde komen.
Maar het heeft tijd nodig.

De quiz! Die zou toch inderdaad wel voortgezet moeten kunnen worden, vinden jullie niet?
Ik ga morgen samen met mijn kat eens nadenken hoe we een winnaar kunnen aanduiden, zie.
Benieuwd?
Dan moet je hier zeker dit weekend nog eens terug komen piepen!
Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...