Pagina's

donderdag 6 november 2014

Juf Laurie



Hallo, ik ben Lies. 
Vandaag geeft juf Laurie les bij ons. 
We gingen met haar naar het kerkhof. 
Ze heeft ons uitgelegd wat de strooiweide is. 
Dat is als je wordt verbrand en uitgestrooid. 
Er waren ook familiegraven. 
Groetjes van Lies.

Hallo, ik ben Yaron. 
Nog niet zo lang geleden is Juf Laurie in onze klas gekomen. 
Nu geeft ze zelf les! 
Ik vind haar echt heel leuk. En jullie? 
Ik heb een vraag: hoe oud is Juf Lauri eigenlijk? 
Ik hoop echt dat ze ooit zelf voor een klas staat. 
Vele groetjes, Yaron.

Hallo,ik ben Leonoor. 
Sinds kort is er een nieuwe juf.
Dat is Laurie. 
Ze doet stage en dat vind ik super. 
Ze is lief en de mooiste van de wereld. 
En ze is 21 jaar. 
Ze doet het héél goed hoor. 
Groetjes en een dikke kus van Leonoor.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...