Pagina's

dinsdag 18 november 2014

Amélie, Leonoor en Yaron

Weer drie lieve berichtjes die me een hart onder de riem steken.
Ik word er zowaar een beetje ongemakkelijk van.
Jullie zijn allemaal lieve schatten!


Hoi klasgenootjes en meester,
Ik heb een gedicht geschreven over meester Marc.
Hier heb je het:
Meester Marc,
Hopelijk ben je niet zo stijf als een hark.
Hoe gaat het met uw rug?
Hopelijk bent u snel terug.
Wij missen u allemaal,
maar u blijft meespelen in ons verhaal.
We vinden de vervangers tof,
En ze zijn zeker niet grof.
Ze hebben ons veel geleerd dat we nog niet wisten,
Het ergste dit jaar vond ik dat we uw misten.
Dank u voor het lezen. Groetjes, Yaron.

***

Zodra ik dit kan, mag ik meteen weer aan het werk, zegt de dokter.
Hallo, meester Marc.
Ik vind het spijtig dat je pijn hebt.
Maar ik hoop dat je snel weer beter wordt.
Het is heel leuk in de klas.
We hebben mooie tekeningen gemaakt.
Leonoor.

***

Bedoel je zo'n massage, Amélie?
Dag meester Marc,
Hoe gaat het met u?
Ik mis u zo, ik hoop dat je snel weer beter bent.
Ik mis uw grapjes.
Zal ik u eens komen masseren?
Groetjes,
Amélie.

Of deze, met écht grote middelen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...