Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Wafelenbak


Dit weekend was het wafelenbak van de turnkring Deugd en Volharding.
Je mocht wafels verkopen. 

Met dat geld gaan ze andere turntoestellen kopen.
Mijn broer, mijn zus en ik hebben 178 wafels verkocht. 

En per zoveel wafels je verkoopt, krijg je iets. 
Wij krijgen 3 bonnen van de Standaard Boekhandel!
Mijn mama, mijn broer, mijn zus en ik zijn al die wafels gaan rondbrengen.
En we mochten toen een wafel in de auto opeten. 

Die avond zaten we nog lekker gezellig met Noe en Poe aan het kampvuur dat papa had gekregen voor Kerstmis.
Lies

2 opmerkingen:

  1. Halo Lies ik vond het verhaal echt heel mooi weetje ik ben ook naar daar geweest . ik vond het ook heel leuk

    groetjes olivia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het ook heel leuk Lies, De wafelen bak. En best een mooi
    verslag Lies. Groetjes van Kaat

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...