Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Vossemeren


Hallo, ik ben Kato.
Ik ben in de Vossemeren geweest. Daar zijn we meteen naar het zwembad gegaan. 
De volgende morgen zijn we naar de wildwaterbaan geweest, wel 10 keer!
's Morgens zijn we in de zwembaden geweest en dan zijn we weer in de wildwaterbaan geweest.
En dan zijn we in het koraalbad gegaan. Daar kan je allerlei vissen zien onder water. 
Er is ook een grote zaal waar je allerlei spelletjes kan doen zoals: trampoline, tennissen, knuffels rapen en golfballen.
De volgende dag dan mochten we erop. 
Ik was daar met mijn mama en mijn papa en met mijn hele familie. Ik vond het leuk.
Groetjes en een dikke knuffel van Kato.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...