Pagina's

vrijdag 24 oktober 2014

Kinder- en Jeugdjury

Hallo, ik ben Kaat. 
Ik doe mee met de kinderjeugdjury. Dat is iets over lezen.
Ik doe er met mee omdat ik lezen heel leuk vind. Ik doe het ook samen met Yaron en Lukas. 

We moeten in het hele jaar 10 boeken lezen. Ik vind dat niet zo veel. Het lijken me wel allemaal leuke boeken. 
Ik heb al 2 boeken gelezen: "Beste vrienden voor altijd" en "Het nieuwe huis voor Treesje". 
Die boeken heb ik al gelezen. Dus nog 8 te gaan. 
Deze boeken moet ik nog allemaal lezen: "Maar ik ben Frederik, zei Frederik", "De wereld van Violetta Vonk", "Sprookjes", "Die dag in Augustus", "De vijand", "Uit elkaar". En de 2 andere boeken weet ik niet meer. 
We hebben allemaal een lidkaart gekregen. En ook een leesdagboekje. 
Ik vind de kinderjeugdjury echt heel leuk. 
Groetjes van Kaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...