Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Een leuke wandeling


Hallo, ik ben Kaat. Ik ben in het weekend naar mijn neefjes geweest. Samen met mijn mama, papa, broer, zus, oma, bompa, tante, nonkel, nichtje en neefje. Ze vernieuwen hun huis. Ik heb nog wat gespeeld. 
Daarna zijn we met heel de familie gaan wandelen. Het was heel leuk. We zagen veel maïsvelden. Er waren toevallig een paar maïsplanten omgevallen. Er zaten nog maïskolven in. We mochten die maïs meepakken.
Een tijdje later kwamen we een perenboomgaard tegen. Het waren er wel veel. Maar al die peren die daar hingen, waren allemaal slecht. Dat was wel heel jammer. Maar er waren nog wel paar peren die goed waren.
Dus dan hadden we die peren meegepakt. 

We waren nog veel paardjes tegengekomen.
Groetjes van
Kaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...