Pagina's

maandag 22 september 2014

Mortsel loopt

(Foto: gva.be)
Hallo,
Ik schrijf over de jaarmarktloop. 
We vertrokken om 13.25 u. 
Mijn oma en opa kwamen om 14.00u. (Die van mijn eerste tekstje.) 
Dan moest ik beginnen met op te warmen voor de kilometerloop. 
Ondertussen supporterde ik voor De Tandem. 
Maar dan was het aan ons! 
Oei, oei, dacht ik. 
Drie, twee, één, pang!
Bijna iedereen begon te spurten. 
Ik gelukkig niet.
Bijna iedereen viel dood in de helft. 
Ik gelukkig niet.
Toen kwamen de laatste 60 meter. 
Ik begon aan de eindspurt.
Ik kwam aan als 4de!
Yes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...