Pagina's

zondag 21 september 2014

Ik ben ik

Vorige week werkten de kinderen van 3A en 3B samen in groepjes. Ze moesten allerlei opdrachten uitvoeren om elkaar en zichzelf beter te leren kennen.

--> Wie vertelt welke opdrachten er waren en hoe de namiddag verlopen is?

Wij zijn benieuwd naar jullie verslagjes!



Enkele reacties:

Ik zat samen met Astrita, Lisa en Cloë in het groepje. We hebben ons leukste tv-programma getekend en ik heb ook mijn voetafdruk op een blad gezet. Ik heb mijn lievelingseten getekend. We moesten ook onszelf wegen en meten. We hebben echt veel gedaan!

Fleur

Dag juf, 
De ateliers waren echt hééél leuk! 
Elissa

We werkten in groepjes. Ik zat met mijn vriendinnen in de groep. We hebben leuke dingen gedaan en ik heb bijna alles gedaan wat je kon doen. we hebben met onze voeten en handen in de verf gezeten. Daarna moesten we een afdruk op een papier zetten. We konden in boekjes ook ons lievelingseten zoeken en uitknippen. Tof hoor!
Lisa 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...