Pagina's

zaterdag 12 oktober 2013

Verlost


Hallo, klasgenoten en meester.
Ik heb goed nieuws!
Ik ben naar het ziekenhuis geweest en ...
Er was een vriendelijke verpleegster en met een soort zaag zaagde ze mijn plaaster door.
Daarna nam ze een ijzeren stang en stak die er tussen en wrong de plaaster open. En dan ...
JOEPIE!!! Mijn arm kon er uit. 
Maar in het begin voelde het wel wat raar.
En dan moest ik langgggggg wachten voor de dokter kwam. Die zei dat ik er uit mocht blijven.
JEEEEEJ!!!
Ik moet nog wel 2 weken rustig aan doen maar misschien mag ik wel al iets vroeger terug paardrijden.
Mijn arm moet ik terug soepel krijgen door oefeningetjes.
Da-ag!
Groetjes, Olivia.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...