Pagina's

maandag 21 oktober 2013

Topmodel

Beste juf en klasgenootjes,

Het was vandaag en super leuke dag! Het was een fotoshoot op school. Allé de fotograaf kwam langs om foto's van ons te trekken. We moesten er allemaal piccobelllo uitzien. Ik had mijn allermooiste uilenkleedje aangedaan en een zijvlecht in mijn haar gedaan. We hebben een foto met de klas gemaakt en een foto apart. Maar mijn haar was al door het spelen in de war geraakt en toen heeft de fotograaf dat terug goed gedaan. We hebben dan ook nog in plaats van spelling spelletjes gespeeld, want er moesten nog foto's gemaakt worden met de zussen en broers. Bij mij niet want mijn broer zit al in het middelbaar dus dat ging niet. Het was een superleuke dag! Ojaaaa ik word ook al zenuwachtig voor mijn verjaardag vrijdag!

xxxxxkuskuskus fotomodel Margot


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...