Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Harde noten kraken


Ik ben Louise.
Ik had noten voor de klas. We hebben de noten op mijn bank gezet. Er waren een heleboel kinderen rond mijn bank. Iedereen wou graag een noot hebben. Iedereen kreeg een noot en ik had er nog over. Dan ben ik zelfs naar de andere klas geweest. Ik had natuurlijk ook een notenkraker bij. Bijna iedereen heeft een noot gegeten, behalve Thijs en Lode. Er waren zelf nog noten over! Ik had ook een potje bij voor de schellen in te doen. Ik zal nog eens iets vertellen... Als je de schel in de open haard gooit dan ruikt dat heerlijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...