Pagina's

zondag 29 september 2013

Welkom in het kapsalon


Op 26 september hebben we kappertje gespeeld. De haren van de jongens waren helemaal onder de gel. De meisjes hadden haarlak en Kamiel had een staartje. Samir was een echte gentleman, Sam een prinses en ik was een spook. Margot was een bloemenprinses en de juf was de mooiste van de klas. Dit was echt een leuke kapper.

Ilana

We hebben vandaag iets super leuk gedaan! We hebben kapsalon gespeed. We hebben allemaal dinges van ons thuis meegebracht: een borstel, lak, rekkertjes, spelden en vanalles. Dat was echt wel leuk. En met die spulletjes hebben we gewerkt. Als we een kapsel hadden gemaakt dan mochten we op de foto. Ook met de hele klas. Senne had een hanenkam gemaakt en dat vond ik heel grappig. Sommige kinderen hebben hun kapsel gehouden. Ook op de speelplaats. Jullie moeten echt eens naar de foto's kijken. Sommige zijn grappig en sommige zijn mooi! Er zijn ook sommige foto's cool. Bij de juf mochten we ook staartjes maken. Dat was wel grappig! Als ik thuis de foto's ga zien, ga ik zeker heel hard lachen. Toen we een klasfoto maakten, viel het fototoestel van de juf op de grond. Toen moesten we meester Marc r.oepen om de foto te trekken. Nu heb ik wel een lange tekst geschreven. Daaaaaaaaaaaaag

Sam 

Donderdag, 26 september,

We moesten een kam, borstel en rekkertjes meenemen. Omdat we kappertje gingen spelen op school. De juf kreeg meestal grappige kapsels. Ze maakte ook foto's. Daarna maakte de juf een klasfoto. Eigenlijk is het fototoestel gevallen. Het werkte nog half en dan moesten wij meester Marc gaan halen. Hij maakte een foto met de juf erbij.
We hebben ook geknutseld die dag. We maakte een handdraak. Het was best wel moeilijk. Wan tje moest veel keer rond je hard tekenen. Het was een topdag in 3B.

Lotje 


Het was een hele leuke dag vandaag. Ik heb met Milan 5 piekjes in het haar gemaakt. Van achter had ik wel 80 kleine piekjes. Bij Samir hebben we veel gel gebruikt. En bij mij hebben de jongens ook grote pieken gemaakt. Bij Ilana heb ik drie staartjes gemaakt en daarvoor gebruikte ik gel. Ilana vond het wel te veel gel. Margot had 5 staartjes en bloemetjes daarrond. Louise had een hele grote bos haar met staartjes. Super leuk!

Senne 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...