Pagina's

donderdag 19 september 2013

Reporters


Joepie! Het is bijna vrijdag.Dan is het hoekenwerk.Ik hoop dat ik bij opa Dirk proefjes mag doen. Proefjes doen vind ik leuk. 
Het is ook strapdag. Als ik mag, ga ik met mijn skates naar school.
En dan nog zwemmen. Zo'n toffe dag daar kijk ik al naar uit.
Maar ik vond het al heel leuk op school en in de klas.

Groetjes,
Kato

Lieve juf ,

Hier is Margot en ik heb keimegaveel te vertellen.

Ik heb gezien dat de kermis er al staat maar die is nog niet open,spijtig he,de mevrouwen en meneren zijn nog bezig met alles klaar te zetten .
Het wordt wel een tof weekend want het is lopen,rommelmarkt en kermis,vrijdag moeten wij 1kilometer gaan lopen,das mega veel ,maar wij zijn wel snelle want wij heden snel leren lopen bij meester Jan. Na het lopen moet ik op tijd gaan slapen want de dag erna is rommelmarkt en dan moet ik veel verkopen ,als ik veel verkoop kan ik van de centjes nieuwe leuke dingen kopen.
Ik mag ook nog op de molen,dat vind ik superleuke wand dan kan ik de floss pakken,en mag ik gratis op de molen.Joepie ,nu moet ik weg,ik hoop dat er veel kinderen winnen van onze school.tot morgen.

Kuskuskus Margot stas




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...