Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Verslagjes van de sportdag

De sportdag was een groot succes. Er zijn veel kinderen die hierover verslag uitbrengen! We hebben dan ook genoten van de leuke activiteiten en het zalige warme zonnetje.


Op school vertrokken wij naar fort 4. We speelden voetbal en in de kajak. We zijn in een soort spookhuis geweest en moesten daar de weg zoeken om naar buiten te gaan. Er was nog een ander spel: tussen de bomen moesten we op een touw klimmen en in een rijtje tot aan de volgende boom geraken. Tijdens de middag hebben we onze boterhammen opgegeten. Na het eten moesten we letters zoeken en een lang woord maken, het was erg interessant. Ik vond het een onvergetelijke dag! Dank u aan alle monitors en leerkrachten! 
Hajar 


Ik vond de sportdag heel leuk! Het kajakken vond ik het leukst. Ik vind sporten toffer dan turnen. Twee activiteiten hebben we niet kunnen doen want het was tijd om naar huis te gaan. Het doolhofhuisje vond ik echt 'plezant'.
Liefs,
Ilias 


We hebben op de sportdag heel veel dingen gedaan. Eén spel was wat moeilijk maar het is wel gelukt. We moesten op een touw tussen bomen klimmen en elkaar verder helpen. Tijdens het kajakken waren er drie meisjes aan het huilen. Ze waren bang en  wilden graag weer aan de kant. De meeste sporten vond ik heel leuk. En het speelhuisje was mijn favoriet! 
Stephanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...