Pagina's

dinsdag 30 april 2013

Sportdag


De sportdag
Voor de sportdag gingen we met de klas naar het fort. We mochten dansen, lopen en kanoën. We konden met de kano door een omgevallen boom varen. We zijn ook in de speleobox  geweest! Het was daar heel krap en donker en ik heb mijn hoofd gestoten. Maar het was wel super leuk! Heel de klas heeft met de parachute ook een tent gemaakt. 

Alicia 


Donderdag was het sportdag. We gingen te voet naar fort IV. Daar stonden monitors op ons te wachten. We konden kiezen uit verschillende activiteiten. Er was veel te doen... circus, dans en voetbal. Het leukst vond ik het kajakken. Omdat mijn vriend en ik het goed konden waren wij het reddingsteam. We zagen ook een schildpad en een beetje verder 2 of 3 eitjes. Het was een super leuke dag! 

Raúl 


Hier is het reddingsteam in actie! Enkele meisjes zagen het niet goed meer zitten op het water. Nadat ze op hun noodfluitje hadden geblazen, ging het reddingsteam in volle vaart vooruit. Ruben hield de boot van de meisjes vast en Raúl roeide met de peddels vooruit. De meisjes zijn veilig en wel aan land geraakt! Knap werk jongens! 




Donderdag was het sportdag in fort 4. We hebben vanalles gedaan: gaan dansen enzo. Kajakken vond ik het leukst!! En ook het blotevoetenpad was tof. Ik ben dit weekend al terug naar het fort geweest om nog eens het blotevoetenpad te doen. Het weer was super warm! Ik vond het echt een leuke dag.
Einde

Yousif  


Het was sportdag op het fort 4 van Mortsel met de leerlingen van het 3de, 4de en 5deOok andere scholen namen deel aan deze activiteiten. Eerst hebben we circustechnieken geoefend, dan hebben we gedanst en nog andere dingen gedaan.Wat ik het liefst deed, was kanovaren. Hopelijk wordt het volgend jaar net zo leuk. 
Uw reporter, Ruben

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...