Pagina's

zaterdag 27 april 2013

Sportdag


Heey, ik ben Erynn.
Ik ga vertellen over de sportdag.
Het was superleuk, maar ook spijtig dat de meester er niet bij was.
Het was ook super warm. Ik denk 24-25 graden.
Ik ben ook verbrand op mijn gezicht en mijn benen en mijn armen.
Als ik in bad ga, doet het wel een beetje pijn.
We hebben als eerste iets gedaan zoals volleybal. Het was het niet, maar het leek er op.
Daarna hebben we in het bos sluipen gedaan.
En dan hebben we circus gedaan, denk ik.
Dan was het pauze en dan moesten we een kaart volgen.
Dan hebben we - denk ik - dansen gedaan bij Kaat.
Ik kan haar en Maritt en Ilan ook want ze is een trainster bij de atletiek.
Dan was het pauze en dan hebben we kajakken gedaan.
Toen moesten we op touwen stappen en het was op 1 touw dus iedereen moest iedereen vast houden.
Dan was het een parkoers van touwen, maar dat konden we zelf wel alleen.
En als laatste hadden we het 4-proevenspel gedaan.
Maar het kajakken vond ik toch het leukste.
Groetjes van Erynn,
Da-ag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...