Pagina's

maandag 1 april 2013

Nestkastjes al bewoond!


Spectaculair nieuws!
Toen ik vanmiddag nog even op school ging opruimen, viel mijn mond open van verbazing.
Want ik keek toevallig even naar onze gierzwaluwennestkasten en ... ik kon mijn ogen niet geloven.
Op en in enkele nestkastjes zaten vreemde kleurrijke vogeltjes!
 
Het lijkt wel alsof ze in de nestkasten willen gaan broeden. 
Het zijn zeker geen gierzwaluwen. 
Maar welke vogels zijn het dan wel?
Weten jullie het?
Laat het me dan meteen weten!
(Je kan op een foto klikken om 'm groter te zien.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...