Pagina's

vrijdag 19 april 2013

Lievelingsdino's

Mijn lievelingsdino is de Brachiosaurus.
Hij is groot en hij heeft een lange nek om aan zijn eten te komen.
En hij is een planteneter.
Hij is 30 meter lang.
Hij is mijn lievelingsdino omdat hij groot is en omdat hij een planteneter is.
(Lotte)

Mijn lievelingsdino is Brachiosaurus.
Hij heeft een lange nek om aan de hoge bladeren te komen.
Net zo als een giraf.
Hij is dertig meter lang.
En hij eet planten.
Hij is mijn lievelingsdino omdat hij niet gevaarlijk is voor mij.
Als hij bestond.
(Emma)

Mijn lievelingsdino is de Pachyrhinosaurus canadensis.
Omdat hij zich kan beschermen en hij hoorns heeft en hij kan het wel aan tegen een T-rex en ze werken in groepen.
(Stephanie)

Mijn lievelingsdino is een Velociraptor mongoliensis.
Omdat ze in groepen werken en omdat ze vleeseters zijn.
(Ilias)

Mijn lievelingsdino is de Ankylosaurus.
Omdat ze stekels hebben en een dodelijke knots.
(Wout)

Mijn lievelingsdino is Tyrannosaurus rex.
Ik vind hem leuk omdat hij groter dan ons is, dan kan hij de takken snoeien.
Hij liep op 2 poten. Hij kon wel 4 meter overbruggen. Hij kan 6 km per uur lopen.
Hij bestaat 70-65 miljoen jaar geleden. Hij had voorpoten van 23 cm lang. Deze snelheid 6 km per uur was voldoende om een prooi te vangen.
(Tibo)

Mijn lievelingsdino is Stegosaurus stenops.
Omdat hij mij niet gaat op eten.
Want hij is een planteneter.
Hij gebruikt zijn stekels niet om zich te verdedigen maar wel zijn staart.
(Norah)

Mijn lievelingsdino is Archaeopteryx lithographica.
Hij lijkt op een vogel.
En zijn vleugels zijn heel mooi.
Maar niet alleen daarom; hij kan vliegen.
En hij is geen gemakkelijke prooi voor de andere dino's.
(Annalissa)

Mijn lievelingsdino is de Brachiosaurus.
Hij is groot en hij heeft een lange nek omaan de zijn eten te komen.
En hij is een planteneter.
Hij is 30 meter lang.
Hij is mijn lievelingsdino omdat hij groot is en dat hij een planteneter is.
(Evi)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...