Pagina's

maandag 15 april 2013

Dino's


Op maandag 15 april hebben we met de klas over dino's gepraat.
De meester vroeg bijvoorbeeld: "Wat is de geleerde naam voor planteneters?"
Het was leuk en we mogen vanalles over dino's meebrengen.
Ik vind dino's heel interessant en ik vind het leuk om er over te leren.
De meester tekende ook dinoschedels op het bord!
Hij vertelde ook over dino's met platte tanden en scherpe tanden.
Ik vond het superleuk om te zien!
Van Elisa V.

Ook nog, via Edmodo:

Mijn lievelingsdino is een Parasaurolophus Walkeri.
Ik vind hem cool met zijn kam.
En hij kan heel goed horen.
(Kamiel)


Mijn lievelingsdino is de Chasmosaurus.
Want hij heeft een rare kop.
Hij weegt ongeveer 3,5 ton.
En hij leefde ongeveer 75 miljoen jaar geleden.
Ze vonden hem in Noord-Amerika en Canada.
Hij was 5 meter.  
(Kasper)

Mijn lievelingsdino is de Chasmosaurus.
Want hij is wild. En op zijn hoofd heeft hij zo wat stekels.
Ze kunnen dieren vangen, maar sommige niet.
Want sommige dieren zijn heel sterk.
Ze hebben heel veel kracht, zoals leeuwen ...
(Tresor)

Mijn lievelingsdino is de Brachiosaurus.
Omdat hij zo fascinerend is.
Maar hij heeft geen mooie en schone poten.
(Rania)

Mijn lievelingsdino is de Brachiosaurus.
Omdat hij een lange nek heeft. 
(Elisa C.)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...