Pagina's

dinsdag 23 april 2013

Dinoberichtjes via Edmodo

De kinderen typen in Edmodo een miniberichtje over hun lievelingsdino.
Ze zoeken er een afbeelding bij.
Dat verzenden ze naar de meester.
Die zet alles hier op ons klasblog.
(Dit is al de derde reeks.
Klik hier of hier om eerdere berichtjes te lezen.)

Mijn lievelingsdino is de Lesothosaurus Diagnosticus.
Omdat ik hem leuk, cool en schattig vind.
En hij lijkt op een vleeseter en ik vind dat wel leuk.

(Erynn)

Mijn lievelingsdino is de Tyrannosaurus Rex. 
Zijn naam betekent Tiranhagedis. 
(David)

Mijn lievelingsdino is de Stegosaurus Stenops.
Omdat de staart van de Stegosaurus Stenops heel giftig is.
En hij is ook cool voor een dino voor mij.
En hij is ook nog maar 10 m, dat vind ik wel veel. 

(Maeuma)

Mijn lievelingsdino is de Archaeopteryx Lithographica.
Ik vind hem leuk om dat hij kan vliegen. 

(Linde)

Mijn lievelingsdino is Tyrannosaurus Rex.
Omdat die cool is en gevaarlijk en hij heeft scherpe tanden.
En hij is ook 13 m lang.

(Oivi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...