Pagina's

maandag 29 april 2013

Blote voeten


Hoi, ik ben Rania.
Het was spijtig dat je er niet bij was, maar het was een superleuke sportdag. 
Het leukst van al was kajakken. 
Ik ga je nu vertellen wat Erynn en ik allemaal gedaan hebben. 
We hebben gedanst, gevoetbald, een bosspel gespeeld, een balspel waar ik stress van kreeg, touwspelletjes, het blotenvoetenpad uitgestapt (AMAI MIJN VOETEN!) en nog veel meer. 
Het was ook lekker warm en ik heb een kleurtje gekregen. 
Ik was 's avonds zo moe dat ik na mijn lekkere douche direct in slaap viel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...