Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Ruwbouwwerken



Tijdens de ruwbouwwerken was er echt geen tijd om foto's te nemen.
Dat kon pas na afloop.
Enkel de ruwbouw is nog maar klaar.

Ruwbouw? Waarvan dan?!
Reporters?!
Help! Help! Help!

08/03/2013
Ik vond met de klei werken heel leuk.
En ik vond het ook wel een beetje moeilijk.
Maar ik heb het wel afgekregen.
Groetjes,
Kasper

Ja, Kasper, maar wat is "het"?
Dat willen we nu precies hier graag te weten komen!

12/03/2013
Hallo ik ben Erynn.
En ik wil het hebben over de ruwbouwwerken.
Het was echt keileuk.
We moesten met klei eerst een bolletje maken en dan een vierkant duwen met onze vingers.
Ik vond het wel wat moeilijk, maar gelukkig is het af geraakt.
De meester heeft met Trezor een huisje gemaakt.
De huizen waren gemaakt in de ijzertijd en dat is wel lang geleden.
We hebben er ook een boek van. Ik ga het boek ook eens pakken.
Ik ben toch wel blij dat ik niet in die tijd leefde.
Ik zou dan ook schrik hebben als het dan oorlog is.

Groetjes van Erynn,
Da-ag!

13/03/2013

We hebben hutjes uit de ijzertijd gemaakt van klei. 
Ik vond de hutjes maken een beetje moeilijk. 
Op 14 maart 2013 moeten we dingen zoals touw, mos, bruin inpakpapier , ... meebrengen.
Dan gaan we het dak maken en een klein landschap. 
Dan moeten ze nog drogen.
Uw reporter,
David.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...