Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

Strijkkralen


Dinsdag ben ik bij Nienke gaan spelen, daar heb ik Bert van Sesamstraat met strijkkralen gemaakt.Dat vond ik superleuk, dus ging ik thuis op zoek naar meer sesamstraatpatronen. Die vond ik op deze website Flevoland   Eerst maakte ik Koekiemonster, die doet mij denken aan mijn kleine zusje.
Daarna maakte ik Elmo en Pino, de favoriet van mijn andere zus. Supercoole Grover kon ook niet ontbreken. Als laatste maakte ik Ernie, die vind ik grappig. Daar moet ik altijd om lachen. Het filmpje hieronder vind ik super leuk! Als laatste sta ik op de foto met mijn kunstwerkjes.
Je reporter Wout Dierickx, 3B



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...