Pagina's

donderdag 7 februari 2013

Quiztenbiebels - 2


Hallo!
We hebben op 31 februari een quiz in elkaar gestoken.
Eerst moesten we in groepjes verdeeld worden.
We moesten de groepjes van 2 zelf maken.
We mochten het onderwerp zelf kiezen.
Zo werden er heel veel verschillende thema's gekozen.
Bijvoorbeeld nam mijn groepje het onderwerp meester Marc.
Dit was een heel leuke opdracht !
Door de uitgever, Quinten.

Hallo!
Ik ben Erynn van 3a.
Bij het hoekenwerk hadden wij bij Meester Marc een quiz gemaakt.
Nienke en ik maakten een quiz over het circus van vorig jaar.
Ik heb zelf de quiz al gedaan en Meester Marc ook.
Ik heb ook al de anderen hun quiz gedaan.
Ik ga zelf ook nog eens proberen om nog zo'n quiz te maken maar ik weet het nog niet zeker.
Ik vond dat de meester dat ook heel goed had uitgelegd.
Ik vond het super leuk.
Groetjes van Erynn, da-ag. 

Ja, en vandaag was er weer een reeks kinderen aan de beurt.
Hier komen de links naar hun quizzen.

Yousif en Jasmijn maakten een Schoolquiz.

Veel plezier met deze nieuwe quizzen!
Na de krokusvakantie komen er nog meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...