Pagina's

maandag 11 februari 2013

Carnaval (2)

Hier nog enkele carnavalberichtjes.
Er kunnen d'r natuurlijk nog altijd bij ...

Donderdag 7 februari was het carnaval.
Iedereen was verkleed.
Ik was verkleed als tovenaar.
Meester Marc was verkleed als burgemeester.
De meester trok foto's van iedereen.
Samen met 3b vierden we carnaval in de refter.
Juf Agnes bakte lekkere pannekoeken.
We dronken kidibul (wijn).
We mochten tekeningen kleuren.

Het was een leuke dag.
Van Tibo



Ik ben Elisa.
Mijn klasgenoten en ik hadden gisteren carnaval!
Mijn beste vriendinnen Elisa C. en Erynn waren als Spaanse meisjes verkleed.
Kasper was politieagent.
Stien was clown.
Roy was voetballer.
En Elias ... was muzieknoot!
De meester was zogezegd de nieuwe directeur.



Op donderdag 7 februari 2013 vierden wij met 3a en 3b carnaval.
In de ochtend namen we eerst wat leuke foto's van elkaar. 

Ik was samen met Elisa V. en Erynn een Spaanse danseres. 
De meester was zogezegd de nieuwe directeur van de school en dat was heel grappig. 
Daarna moesten we even een toets doen. 
Na de middag mochten we naar de refter. 
Niet om te eten maar om verder te feesten. 
Juf Agnes had lekkere pannenkoeken gemaakt en er waren ook leuke tekeningen. 
Het was echt een topdag. 
De volgende dag vrijdag 8 februari 2013 was het ook nog een beetje leuk voor ons want dan mocht het 5de leerjaar verkleed komen. 
Ewan en Tibo waren als meisje verkleed. 
Iedereen ging rond Tibo staan en hij zei dan: "Oh, ik ben populair!". 
Zoals je leest carnaval is altijd leuk!
Xxx Elisa C.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...