Pagina's

donderdag 24 januari 2013

Rijmen over knuffels


In de klas lazen we enkele gedichten over knuffels, bang zijn, slapen,...
Enkele kinderen zijn ook aan het rijmen geslagen en hier is het resultaat!

Mijn konijn

Ik heb een konijn.
Zji is leuk en fijn.
Ze heet snuffelieneke.
Zij is echt mijn vriendinneke!
Zij is mijn hartedief
en tegelijkertijd heel lief.
Ze kan goed springen
en doet heel graag zotte dingen.

Norah


Flipje

Flipje is mijn hartedief
en voor mij las hij zijn nieuwjaarsbrief.
Flipje is een lieve beer.
Hij luistert iedere keer
als ik met hem wil praten.
Nooit zal hij mij alleen laten.

Stephanie 

Knap werk meisjes! Zijn er nog dichters in de klas die een versje willen schrijven?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...