Pagina's

vrijdag 18 januari 2013

Flinke reporters


Een echte reporter werkt even aan zijn verslag. Zorgt ervoor dat de zinnetjes goed zijn, zoek naar de juiste woorden en controleert zijn tekst een paar keer. Dat duurt allemaal wat langer maar niet getreurd, de verslagen kunnen jullie hier ook nog lezen.
De musical van Annie zullen we niet snel vergeten! 

Hallo,
Ik ben Kato Bellens
Ik heb een verslag gemaakt over Annie.
We gingen eerst met de tram naar de Meir .
Onze klas, juf Annemie en juf Agnes, wij wandelden naar de stadsschouwburg.
We moesten even wachten om binnen te gaan want er waren heel veel andere klassen.
We gingen nog even naar het toilet en dan kregen we onze plaatsen in de zaal.
Een paar minuten later begon de musical.
Na een uurtje kijken was het (plas)pauze. Wat een geluk want ik moest dringend gaan en wou mijn benen wel even strekken.
Een kwartier later ging het verhaal verder. Het was een leuk verhaal omdat Annie op het einde toch ouders kreeg.
Ik rekte me uit want we hadden lang rustig moeten zijn. Maar ik vond het wel jammer dat de musical al gedaan was. Ik vond het een kei leuke musical. Die wil ik nog wel duizend keer opnieuw zien!
Toen we terug naar school gingen, was het koud. Maar met zoveel dicht op de tram, kregen we het toch warm. 

Einde

Wij gingen naar Annie. Dat was heel leuk!
In het begin had Annie geen ouders. Haar ma en pa waren weg en lieten een briefje achter. Op dat briefje stond dat zij Annie zeker terug kwamen halen. Op het einde van het verhaal waren ze toch dood.
Annie had wel veel vriendjes (de meisjes van het weeshuis waren erg lief). Ze ontsnapte een keer uit het weeshuis en moest soep eten. Ze vond toen een hond. En op een dag werd ze gevraagd door een rijke man. Ze gingen wandelen, aten een ijsje en waren heel blij.
Ondertussen zong iedereen veel liedjes. Dat vond ik leuk! 

Yousif 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!
Je tekst verschijnt niet meteen. Hij wordt eerst nagelezen.
Het kan dus even duren voor die hier getoond wordt.
Kom later nog eens terug. Misschien heeft er wel iemand geantwoord op jouw opmerking ...